Friday, August 28

smlm..ari ni..ujan

smlm balik abis basah lencun ..pukul 5 lebih awan dah berarak gelap..sah hujan petang nie.. hari sebelumnya da balik lewat... so smlm aku nekad balik jugak..hujan pun hujanlah..

balik2 aku tgk adik ngan mak aku kat dapur tgh masak...tinggal nak masak gulai jew..guest wut..my fav gulai in da world. 'Gulai Jering + Pucuk Ubi' wallawey..tgh2 sejuk cam nie..sedapnnya menu berbuka ku hari ini..ade aQu kesah?! huhuhuhu..2 kali aku tambah nasi..ade aQu kesah?!aqu kisah maa..smlm gi gym lg..menyesal..?padan muka aku..ahahah


so aku update menu berbuka semalam
  • lauk ayam msk merah ada sket lg
  • gulai jering + pucuk ubi (my fav)
  • ikan goreng talapia
  • ikan masin sepat
  • ada kek gulung blueberyy adik aku beli
  • so smlm baik hati..minum air suam jew
  • jagung rebus
  • hot dog goreng
udah lama x jengah kelabdiet.. smlm ym ngan nut...jeles nie...adik nut dah makin turun.. tak lama lagi die leh kejar aku dah tu..ehhe.. skrg adik nut try CLENZ..hope dia berjaya..aku pun teringin gak mau coba..tp memikirkan gaji next month selepas raya..entahlah...InsyaAllah ada rezeki sket..mau roger2 sis purnama...InsyaALLAH gak aku akan bergiat aktif menjadi supplier SIY lepas ni...wish me luck!

so start hari ini...aku mau mula DIET balik....lalalalala!~

Oh Tuhan..tabahkanlah hati ku....

No comments:

Post a Comment