Monday, August 10

Menu Diet - 09 August 09 (AHAD)

Bfast/Lunch
- nasi lauk gulai tempoyak + sayur kangkung & kacang pjng
(ikan gulai tempoyak x mkn sbb ikan patin...ngeeee)
green tea dlm 400ml air..
hari ini keluar gi window shopping kat Times Square ngan seseorang... exercise berjalan sbb park jauh dekat Hotel Coronade..pastu kite orang jalan ke Plaza Low Yat & Times Square.
sempat gak beli handbag baru & wallet..ehehe..
td ingat nak jumpa Nanie..tp ms call die..die nak sampai Kl dah..maybe sok InsyaALLAH aku akan jumpa nanie kat hentian duta untuk hantar stok SIY yg dia order..dia pun baru nak mencuba produk ini..
sepupu aku,Ceni pun aku promote produk SIY ni.. die pun tegur aku dah kurus hari tu ..lama aku tak jumpa dia..even duk satu kampung je..ahaha..masing2 dah ada kerjaya kan..dia tu cikgu.. jarang jumpa..so aku cerita la pasal produk ni & buat aku cepat kurus mcm nie.. so dia pun ckp la..dia ada try diet dulu tp rasa lapar..so aku memantau sepupu aku sorang ni..
alhamdulillah..die tak rasa lapar pun..siap dia ckp.. mcm pelik je tak rasa nak makan.. ehehee.. tp die kata rasa SIY Siang pekat sgt..ehehe.. dia x boleh telan sgt..itu pun selang seli ngan air suam.. seperti biasa aku akan suruh customer aku amalkan minum byk air suam.. tp otometik punyer bila mula2 mkn SIY ni..kita rasa cepat haus & kerap buang kecil..
balik tu singgah Jusco Wangsa Maju..semata2 nak mkn yee mee sizzling..
Dinner
- Yee Mee Sizling
- Air Strawberi (gas) kongsi ngan dia..
mlm ni sempat gak pergi gym..dapat la sejam lebih kat sana..
td kat Jusco beli sushi..sedapnye..simpan tuk bfast esok..yummyy!!
1 liter air suam
JDM sebelum tidur..last peket
bye2 JDM
sok tunggu result seminggu = 11 peket JDM
sebelum mkn JDM - 96.4 KG
SELEPAS?
TUNGGU ESOOOOKK PAGI YEYEAAHH!

No comments:

Post a Comment