Saturday, August 29

NgeTEST baju..

semalam adik aku da amik stok baju yg kazen aku order... so nini pun try..kot2 mn x berkenan..besar ke..kecik sgt ke..leh pulangkan balik.. so tadi akak ipar aku tanya kat adik aku baju2 semalam tu ninie angkat suma ke x..adik aku ckp ada 2-3 helai la dia x amik..sbb besar sgt & kecik sgt...so akak ipar aku pun try2 la baju2 nie sblum adik aku gi tukar kat supplier tu nanti..
aku plak terjangkit sama test baju2 yg akak ipar aku try nie..agak2 aku rs besar tu aku cuba la..wakakka..so aku pun try la 1...

sesi menukar baju ipar duai takde keje di siang ari..wakakakaka

da rs mcm cun plak aku pakai baju nie..syioook sendiri wooo..ade aQu kesaah?! kikikiki..
layaannnnnzzzzzzzzzz jewwww...

tadi orang astro sudah hantar org service...udah tuko baru piring tu..yeah..boleh layan tgk tv pas nie..Rindu mau tengok CSI Miami & NY..kene charge RM50 for service fee...duit oh duit....


last2 aku rembat jew arr baju nie...baju ni fit tang bontot tu..ala style2 fesyen org skrg tu...tp tang lengan ni aku x puas hati aarr..rs mau gi gym jew..nak bg ada muscle..ahahahahhaaa.....akan ku laksanakan...tunngguuu!~

adeh..muka sembab giler ..baru angun tido..wakakkaa..tu pun sbb org astro call kate nak dekat sampai umh...wahahaha

InsyaAllah mlm ni mau g Jusco Wangsa Maju sama adik & bf die...mau survey2 dulu...terujaaaa ooooooo.....

No comments:

Post a Comment