Sunday, August 23

Sajew nak update


yuhhuu.. ari ni gilew keji mengupdate.. actualy tgh bersahur nie..wut..1.33pg dah bersahur... mls nak sahur pagi nanti... ari ni gi gym agak lewat..dalam kul 1030 aku sampai sana..kul 1215 gak la aku gerak balik.. ramai giler orang kat uptown danau mlm niew..td si dia singgah kejap jumpa aku kat gym coz dia nak teman member die soping kat uptown.. wakaka..aku tgh challenge ngan dia nie..sape dapat turun berat paling byk sepanjang puasa ni dapat ANGPOW RM250 wakakaa..adakah aku mampu..tunggu abis puasa nanti erk..ngee :D

balik jew aku terus basuh baju yg adik aku dah rendam lepas berbuka tadi.. siap2 mandi tu yg sahur terus tu..sahur dlm bilik jew..sambil mengupdate blog ..wakaka..

so menu sahur ari ni sama mcm berbuka td..

Menu Bersahur
  • Roti John 1 (kecil) + nasi 2 sudu + kentang separuh + isi ayam msk kari

  • 1 liter air suam

Kat GYM tadi..

  • 1 liter teh herbalife hibiscus

  • lari kat treadmill 1 jam (449kcal)

  • cycle 15min

  • sit up 50 kali

  • senaman kaki 50 kali

  • senaman pinggang 2min je

No comments:

Post a Comment