Saturday, August 22

Selamat Berbuka Puasa


Hari ini hari pertama umat ISLAM berpuasa.. so kebetulan hari ini hari Sabtu..menunya agak gempakz sket la..ehehe.. cam biasa la..tukang masak profesional kat umh aku nie.. my beloved sis, Chef IDUT..kekeke.. balik kejew tadi aku tidur..letey sgt... lgpun nak layan tv pun astro nyer piring tu masih tak terbela lagi.. mau call centre idak lagi..asik tertangguh aja.. dalam kul 3 cuba menidurkan diri..mau online seseorang tak mau bagi... jeles katenya...nyesal kate mau online.. wakakaa.. so aku pun layankan diri tido... tp mencik..aku mimpi dia curang...huh...adakah petandanya? ade aQu kesah...huhuhuhu...

so bangun tidur dalam kul 5 lebih camtu..adik aku ngan mak dah standby kat dapur tgh masak.. menu ari ni.. ayam + kentang masak kari + sayur kubis msk air ...desert bubur kacang merah ngan yummyyy roti john spesial resipi adik aku..wakakaka..so aku tlng hiaskan2 dengan indah sekali....c this..

seperti biasa ari ni da start dengan SIY.. so mulai ari ni aku diet sendiri..

So menu hari inie..

  • Roti John 1 + nasi 1 sudu + sayur kubis manyak + isi ayam sket ngan kentang seketul

  • teh suam + 1 liter air suam

2 comments: