Friday, August 28

smlm..ari ni..ujan (PART 2)

[ujan ...oh ujan....]


ujan lagi pagi ini..mau pergi keje camnew? adik aku dah rembat siap kete..tak bgtau aku plak tu..bukan mau guna kete Wira tuh..aku ni tak biasa dengan kete tu..nak bwk pun mcm x kompidem..last2 aku duk mencongok kat beranda rumah..hope ujan renyai2 bakal jd rintik..*tak sama kew* hahahha...
[be aware sama minah ini wokey =))]

tengok jam kat hp..udah pukul 845...takpelah..redah jugak la..nasib baik otw tu pun hujan tak mengganas sgt...sampai2 ofis jam punch card sudah 9.13...xpew la..ujan..hehe..boss aku yg naik kete tu pun tak sampai lagi...

so sampai ofis..wat2 opening account suma..so sambung la wat keje tour analysis aku..huh.. caiyok!jgn mengeloh wokey!

yahoo..sok cuti..ini hari gaji sudah clear dlm akaun..mau check lepas kul 2 nanti..ngak sabar mo sopping sama adik aku ....

alhamdulillah..ramai yg sudah order kek ceklat moist kat aku..so far 1 distribute InsyaAllah khamis nie..semuanya rata2 regular customer aku last year...yum2..aku pun sudah x sabar mo rasa...ehehee

No comments:

Post a Comment