Wednesday, August 19

ohhhh hujan....


alhamdulillah..berkesempatan jugak aku gi gym ari nie..huh..rs rugii sgt2 tak gi 2 hari nie...otw balik td aku tengok langit kehitam2..huh..hujan pasti lebat petang.. nasib baik sempat la aku sampai umh & tutup tingkap umh.... angin mcm ribut..kilat sabung menyabung...takut jugak.. sempat gak aku mkn jagung yg mak aku rebus dlm bilik..wakaka..


so ari ni terpaksa la gi gym bwk kete.. kang tak pasal2..tengah2 jalan hujan.. dlm kul 7 lebih ujan dah makin renyai..terkujatnye aku tgk... huh..aku ada dgr bunyi bising tadi.. ingatkan aerial tv yg cover atap2 zink pondok tepi umh aku nie..rupe2nye..aerial tv & astro umh aku dussshh jatuh bersepai..kuat giler agaknye angin td...lgpun aku tgk batang besi aerial aku nie berkarat...

[lokasi kejadian : tepi umh aku..aduh..abes astro aku.. ]



aku sempat bgtau idut..coz aku nak gerak gi gym dah..ari ni aku betul2 workout..bls dendam! sejam aku kat treadmill..yeszer..445kcal berjaya di lupuskan kat treadmill..wahahaa.. cam biasa la..pastu sit up..push kaki...angkat berat2 sket & cycle..



balik jew aku ngap buah epal ijo ngan air suam setengah liter... jap lg nak sebelum tido nak mkn SIY...mata masih tak mengantok lg..sempat la ber YM ngan kak princess, kak niza , ngan dak bongeks..aku luper plak nama dak tu...wakakaka..



sambil2 tu aku update my blog...

ehehe..ok la..time bergayut udah tiba......

No comments:

Post a Comment