Wednesday, August 26

diet oh diet....


alhamdulillah semalam hari ke 4 aku menjalani ibadah puasa..kononya semalam nak makan maggi indomee..teringin la plak..ari tu ada simpan stok kat drawer meja ofis..mn tau terdesak2 lapar leh la ngap.. siap dah bawak balik nie..

sampai jew umh aku gi dapur..hari ini adik aku cuti ..dia ade interview.. so mesti dia dah siap masak (keji tul aku ni..balik2 bukak tudung saji..wahaha) waduh...lauk ikan tongkol masak cili & paprik..pastu adik aku ckp mau buat roti john lagi..waduh...camne mo diet nie?dugaan...dugaan..
tadi adik & akak ipar ku curik2 keluar gi beli kek tuk husband tercintanya..ari ni besday abg aku yg ke 28tahun..happy besday Yoi!! We love U......! Semoga panjang umur & di murahkan rezeki.. amin...bila mau banjer makan..kedekut tul..ahaha..



udah mkn byk2..ari ni nekad gi gym walaupun kenyang giler perut ari ni....just lari 20min kat treadmill & buat sit up 100x...pastu push kaki tu..aku tatau la pe nama dia..gi gelek2 pinggang.. tp ari ni mmg ramai giler kat gym..ramai org2 baru la.. but part paling best..owner gym ni da beli byk alat2 baru..huhuhu...nanti mau skodeng ape fungsi2 die..takut tuk org yg bina2 badan nie jew..kikiki..

No comments:

Post a Comment