Monday, August 3

hari ini.. 03 Aug 09


[ my new cute botol air for JDM & air suam ]

hari ini aku memulakan diet pertama ku menggunakan JDM5.. dah lama aku beli produk ni cuma dulu tak suka sangat dengan rasa dia & diet pun main-main dulu.. check punya check masih ada lagi 10 peket JDM5 yang masih belum terusik.. lagipun sementara nak tunggu produk SIY yang aku order dari supplier ku [kak purnama] baru je dapat tadi.. kak purnama pun dah tegur perubahan diri aku.. last aku jumpa die dalam 3minggu lepas masa aku ambik kotak ke 2 SIY.. kak purnama pun apa kurang.. i admire her...dia berjaya turunkan berat badan dia dari 120kg sehingga 80kg sekarang selama setahun... cayaalahh!!

lunch tadi aku dah siap prepare JDM5 & simpan dalam peti ais..so sebelum aku gi Mydin aku telan ajerlah benda alah tu... so far alhamdulillah takde la rasa lapar sangat dan aku berjaya habiskan 2 liter air suam sehingga petang tadi..
[shopping kat Mydin td]

kul 5 ptg camtu kak purnama sampai ofis aku..otw dia nak hantar barang kat customer dia.. dia singgah sekali kat ofis aku..

balik je dari ofis...aku bersiap untuk ke gym di danau kota...hari ini tak berapa ramai sangat.. dah lama aku stop gi gym..dalam seminggu macam tu..heheh..duit takde lagi masa tu nak bayar yuran..ehehe..

[tempat lepak hari2..ahaha]

mcm biasa la..aku akan buat cardio..selalunya kat treadmill selama 40min... cycling dalam 20min..sit up tadi dapat buat 50 jer [yang ni memang wajib]..pastu aku main la alat2 lain kat dalam gym tu..

[ini 20min punyer - 147-149kcal]

No comments:

Post a Comment