Saturday, August 1

JoM MovIE : sKRIp 7707

semalam aku menonton "Skrip 7707" di Pavillion,Kuala Lumpur tayangan 1220 a.m bersama seseorang.. dalam kul 12 kami sampai di tempat kejadian.. jalan bukit bintang agak sesak.. huh.. aku lihat jam di tangan..pukul 12 mlm sama macam pukul 8 pagi.. itulah namanya hidup di KL..

kami membeli 2 set hotdog 'new york chicken' + 1 cup of milo ais & tea limau & pop corn (huh abiz diet aku) ..

apa yang aku boleh cakap...kira cerita ni tak bosan..bab seram tu janganlah cakap.. kisah seram yang berbeza dari setiap peserta yang Mr Burn interview yang di lakukan di di kawasan perkuburan cina menampakkan lagi keseraman cerita tersebut..Mr Burn ni seorang penulis skrip yang ingin membuat cerita hantu... sebenarnya kisah-kisah hantu tersebut datangnya dari hantu-hantu itu sendiri.....hahahahahahaha!

kalau nak ikutkan bab paling seram..aku rasa masa Que Haidar dalam lif.. yang lain tu pun seram jugak sampai aku tengok melalui jari-jari dan sweater ku... wahahaha.. terkejutz seh..

wayang tamat seawal 2 pagi dan aku memandu terus pulang ke rumah.

esok mau bangun pagi... ada kenduri kawin kawan abg aku kat Melaka dan seterusnya kami plan tidur di Port Dickson... family aku dan juga family abg aku (ayoi)..abg udik tak dapat turut serta.. mak mertua dia tak sihat..

so...waiting for my story at Port Dickson & Melaka nanti ya..

hope berat badan tak naik...ahahahhahahhaa..

p/s - alhamdulillah...walaupun seminggu ni off diet..hari tu naik 2kilo..pagi tadi timbang turun 1kg balik..yahooo.....

star : 3.5 bintang for 'Skrip 7707'

No comments:

Post a Comment