Wednesday, August 5

hari ini..04 Aug 2009

huh leteynyer..baru dapat online..

balik je dari keje tadi aku terus ke gym..dapatlah menjamah 2 sudu nasi + kerang msk rendang.. dalam pukul 640ptg - 8mlm aku kat gym..balik je rumah adik aku ajak gi mydin..bf die nak beli barang..so dari aku bosan2 duduk rumah..aku pun mengiyakan je.. at least leh bakar lemak jalan2..ahahhaa..

lepas gi mydin kat selayang kitaorang singgah kat uptown sri gombak yang baru bukak.. ramai peniaga...orang?erm..boleh tahan la..tapi tak seramai uptown danau kota..

sempat la aku beli seluar track adidas..yahoo!aku dah ada seluar track baru!! dalam kul 12.10 tgh malam kitaorang sampai umh..balik-balik terus update blog..

tadi petang aku sms akak purnama..ingat nak bergiat aktif dengan SIY..alhamdulillah..skrg ni aku dah jadi partner akak purnama...thanks soooooooo muchh akak!thanks kerna percayakan el...so aku kena berusaha untuk cari customer.. dan yang paling aku kena yakin customer aku.. tapi aku berani amik cabaran ini sebab aku tahu kebaikkan SIY ini...produk slimming yang paling cepat,efektif & mudah yang pernah aku cuba! so, why not aku tak kongsi apa yang aku alami...alhamdulillah....aku akan teruskan diet aku bersama SIY...

No comments:

Post a Comment