Saturday, August 29

lepak2 dengan GBC

alhamdulillah genap seminggu hari ini aku menunaikan ibadah puasa ku.. semalam bersahur kat luar..lepas lepak2 ngan dak2 SIC Gombak Kaki Crew (GBC) kitaorang pusing2 kl.. ronda2 jalan TAR..Chow Kit...Dataran..huh..ramai giler org time2 ni (12 lebey camtu arr)

[ inilah chicken cordon blue...hikhik ]

so aku cam terasa teringin plak nak mkn chicken chop...jam udah kul 1 pg time tu.. kire sahur aku la tu...so kami terus membelok ke Kg Baru.... so aku just order Chicken Cordon Blue & air suam..dia order fries jew....saje teman aku mkn..orang pun masih ramai lagi kt HR Steak House..dorang bersahur jugak kot..ekkeke..

semalam meeting sama dak2 GBC pasal 8tiviti mau bukak puasa kitaorang..InsyaALLAH next week.... ala2 buffet..last year kite org wat kat beringin...ala carte..yg ni kitaorang tukar wat ala2 buffet plak..x silap aku yana kate semalam dalam RM28++...yg penting suma dapat berkumpul ..itu tujuan kami..dapat mengeratkan silaturahim sesama kita....

*preview last year bukak puasa ngan team Gombak Kaki Crew *







No comments:

Post a Comment