Tuesday, August 18

SeMaLaM & My NEW PC

[guess how much?RM450..tak berbaloi bagi aku..wakaka]

uwaa..smlm sangat mengantok..balik kejew smlm aku redah jew ujan (renyai2)..tp basah jugak la bile masuk lebuhraya Duke..lebat balik..huh..xpew..ujan rahmat kan...tak lama lagi bulan puasa..sejuk jew nanti..

sampai jew umh aku singgah kejap pasar mlm area umh aku..cam biasa la..beli yong tau fu ngan pecal (my pebret).. sampai jew umh..abis basah lencun..even pakai jaket kalis ujan...terus gy mandi takut demam nanti..

pas mandi..siap mkn suma..konon nak gi gym lepas maghrib nanti....baring punyer baring..x sedar tertido..si dia call..tgh borong2 kat carefour..wah..teringat sushi peberetku..keji tul..makan sowang2..xpe2... (windu plak sama dia)ehh..mn leh windu..ngeee!~

lepas letak pone aku tgk jam..huh..dah alang2 terus aku tido..promise nak call die balik after 5min..mn tau..aku layan pi tido balik..terjaga kul 12lebey die call.. huhu..dia risau aku x call die.. sorryy....bestnye tido..lama x rest mcm nie..borak punyer borak..kul 2 gak la kami stop.. aku plak yg tak leh tido nie..huh..sengal jew rs...online la kejap..surf sana..surf sini..kul 5 gak la aku tido smlm...bukan selalu kan..ekeke..!~

1 more thing...skrg nie pc workstation aku dah bertukar..dah tak pakai ABACUS punye pc dah..cpu lama (bekas tour department punyer) tp monitor LCD baru punyer..tak kisah la..yg penting Windows XP ngan memory yg bergyte2 ..huhuhu...ape yg bestnye LCD baru nie?xdew ape2 yg best cuma touch screen jew kat button off skrin ngan adjust color2 tu.. huh..xberbaloi tul ngan harga dia kan..tak kisah la..company bayor..kalo ada usb port kat tepi screen tu lg berbaloi.. (bersyukur la beb...wakakaa)

[my new workstation..byk sket space]

No comments:

Post a Comment