Saturday, October 3

OSK Green Tea


hehehe..before ni aku ade citer kebaikkan green tea dlm info diet rite..tp terbaca forum ttg green tea... so ramai yg kate green tea nie bagus.. harga die x mahal rsnye..aku pun x beli lg...nanti udah beli or udah jumpa aku citer n war2kan yew.. ade yg guna green tea ni kate melancarkan metabolisme kite dah juga pembuangan kita..selain tu melembutkan skin kite..wah sgt teruja membca komen2 org yg dah menggunakannya..ni yg makin semangat nak dapatkannye..

hah yg tengah ber SIY tu.. rs2 nak melancarkan metabolisme dalam bdn leh juga minum green tea nie...selalunye aku minum green tea TEH BOH punyer..ingat mau cuba ini plak..harga die dlm RM15++ ada 20 uncang kot x silap aku....ingat mau try carik kat carefour ke..giant ke kat area umh nie....yeehaaa...

1 comment:

  1. akak dah jumpa mana tempat beli green tea product ni? kat mana? :D

    ReplyDelete