Thursday, October 22

Menu DIET : 21 Oct 09 (Rabu)



agak bz ari nie kat opis..td last minute plak byk payment..ari ni udahlah ade meeting.. kul 7 gak la aku gerak dr opis..kul 730 gak la sampai umh..tengok2 anak buah ku, cirah ade kat umh ngan akak ipar aku..windunyer kat cirah..pagi2 kalo mak die antar..selalunyer tido..hehhee..tp x miss kalo aku gy keje mesti cium tangan n pp aku dulu sblum aku gi keje

ok..mau update menu smlm

teruja ngan menu yg baru aku jumpa ..cepat sket turun berat..alhamdulillah..masih meneruskan menu smlm


Bfast

- roti wholemeal 2 kpng + telur (goreng tanpa minyak)

- SIY sejam lepas tu ( luper bz sgt td )


2 liter air suam sehingga kul 1 ptg

Lunch
- tembikai sepotong

- 3 gelas kecil air suam

1 liter air suam sehingga kul 6ptg

Dinner

- nasi suku + ikan bakar cencaru (buh kelapa + kunyit ) + sayur kangkung

- biskut oat IKO + milo 0 pns

siap gi gym plak..

buat latihan biasa ( cycling 20min / jln kat treadmill 20min / kardio kaki (200kali ) / sit up (90kali)

epal sebiji sambil layan forum kelab diet / FB / BLOG

SIY jap lg sebelum tido

1 liter air suam sehingga kul 1.30 pg

No comments:

Post a Comment