Wednesday, October 21

Menu DIET - 21 Oktober 09 (Selasa)

ari ni alhamdulillah aku ber SIY botol ke 10 kotak ke 4.. so far amat memberangsagkan..pagi td alhamdulillah turun lgi lepas membuang

90.9 kg..

so aku akan start kotak ke 5 direct pas nie.. even kotak ke 4 ni aku mkn skip lama2..nasib la mkn sana sini sepanjang open house ni aku dapat cover balik berat aku ms puasa hari tu.. so aku xleh nak salahkan my beloved SIY.. sendiri mkn pengat..sendiri mau ingat..itulah penangan musim raya.. wakaka..jum kawan2 diet semula!

smlm masuk kelabdiet..wah.sis purnama dah turun 73kg..seronoknyer die.. sis purnama pun da ada blog skrg..caiyok kak.. nanti leh kawan2 yg lain curik2 tips berdiet ngan sis..tahniah sis purnama....wish me all da best ya!~

so mau update menu smlm..so aku masih meneruskan menu diet sperti sblum nya..aku teruja dengan perubahannya..alhamdulillah selera mkn ku terbantut bila ber SIY sejak isnin lalu sampaikan smlm bwk roti wholemeal + telur (goreng tanpa minyak) siap aku simpan dlm peti ais..x lalu mkn..pagi td baru bfast ngan roti tu ...hikhik2..

tp smlm terbaca dlm blog sis purnama..roti wholemeal nie mmg la elok tp mknan yg lambat di hadam..so sesapa yg nak tengok keberkesanannya..cuba test..x mkn roti langsung sepanjang ber SIY.. el dah terlanggar pantang td nie..ehehe....esok mulakan yep!~

cuba try & fix the error!~

Menu diet 20/10/09 ( Selasa)

Bfast
- maggi goreng adik msk
- SIY 30min after that
Lunch
- tembikai sepotong
2 liter air suam sehingga kul 2 ptg
1 liter air suam sehingga kul 530ptg
Dinner ( kul 8mlm)
- biskut oat IKO + milo 0
- nasi goreng ikan masin 2 sudu kecil (adik suh rasa)
kuar celebrate sumthing smlm.jln2 ronda2 kl..pastu lepak kat cc
- sepotong tembikai merah
- sepotong tembikai susu
- secucuk steamboat dim sum (yg tepi jln tu) kul 1215mlm
lepak dpn pc kejap..layan farmville..huk2..
siapkan order tuk di post esok pagi tuk kak umaira & adik jocyntha
sambil mkn epal ijo sebiji
SIY sblum tido (2.15pg gak)
1 liter air suam shingga kul 230pg..

No comments:

Post a Comment