Sunday, October 25

OFF-DIET vs REDBOX BUFFET

ari ni aku off-diet atau x mkn SIY.. sbb ini hari mau gi karok kat redbox Sogo (buffet) tp ari ni amik OSK green tea..hope leh la membuang sok pagi..

ari ni agak bz..bangun awal ari nie sbb mau gi amik stok SIY kat HQ.. aku suh dia temankan.. bwk cirah sekali...diam jew cirah dlm kete.. x biasa lagi.. tp dah biasa nanti gedik la anak buah aku sorang tu..ehehe

alhamdulillah ari nie courier stok tuk sis princess nyer customer & untuk pembeli baru (Nabilah - 3kotak) kat JB.. pastu bergegas plak ke JPW kat Hentian Duta jumpa Nanie..dia nak teruskan kotak ke 4..berat die tak turun sgt tp shaping nyer terserlah..tahniah Nanie!! Nanti el cuba belikan penimbang ye..dia pakai yg jarum tu..tp kalo pakai digital ni senang sket.. gram pun leh nampak..

el ada jugak tanya rakan2 kelab diet ..yg ade siap BMI : WATER : BLA2.. tu harga die RM198.. hehe.. InsyaAllah kot mau angkat 1 nanti..nak kumpul duit dlu..sementara ni pakai la yg ade ni dlu...

Lepas tu aku ingat nak jumpa customer baru ( Kak Gam) kat Giant Gombuck..tak kesempatan plak sbb husband dia plak ade hal kat ampang point..katenye kalo jumpa kat Ampang Point boleh x? aku plak ade hal jap lg..so cancel n InsyaAllah kalo takde aral esok jumpa..

then dapat on call plak dari Zetty mau angkat stok SIY ( kotak ke 2) nasib baik sudah amik stok.. so.. janji jumpa kat Shell Danau Kota..mcm kes ZETY sama mcm Nanie..berat tak turun sgt tp shapping mmg ade perubahan.. tp Zetty ni x gemok pun cuma xder shapping je tang pinggang n masalah perut buncit (susah melawas).. n 1 more thing die skrg xder period pain bila dia ber SIY.. kalo tak dulu dia mmg ada mslh ini setiap bulan.. alhamdulillah..byk kebaikkannye SIY ni..

Supposed jumpa kak Noriah (Ukay Perdana) tp dia kene balik kg plak..yg ni plak nak masuk kotak ke 3.. alhamdulillah pengguna sudah yakin dengan keberkesanan SIY..berbaloi2..

so ari ni aku decide nak off diet & SIY.. nanti aku update menu2 nyer..ehehee. dari tengahari x mkn semata2 nak mkn ms kat redbox nanti..ehehe....nak cepat kejar angka 8..udah tidak sabar..

No comments:

Post a Comment