Wednesday, October 28

BeNCI!!









streamyx wat hal lgi!! mls da nak layan troubleshooting yg dorang bg...x buat kene buat jugak bfore report leh buat..hope can ber tenet back....nasib baik 2hari ni bz.. yahoo!~

bilik sudah cat kaler purple + light purple..smlm balik je tgk umh bersepah.. ingatkan weekend ni baru mak aku suh tukang cat tu cat bilik tp smlm da siap 2 bilik which is bilik aku & mak aku..then today bilik adik aku..ni kes mengemas bilik ni sbb adik aku dah nak kawen kot tak lama lgi..date tak tau lg..huhuhu..

yeah..akhirnya ade bilik sendirik..mcm2 dah berangan nak beli nie ( tukar langsir baru..tv lcd playstation..kipas baru..almari baru..mcm2 la...waakakaa ) takper..kumpul wit sket2..

ops..jgn luper byr PTPTN erk..notis 14days dah dapat ..wahahahaa!~

No comments:

Post a Comment