Sunday, January 17

Menu Diet : 15 Jan 10 (Jumaat)

wah....udah bersawang..nasib x sampai seminggu...ekeke..alamak..ku udah luper menu aku khamis tu..xper kire halal erk..aku update menu ku jumaat lepas..

bfast
- nasi lauk ape ye tak ingat la..adeh..

SIY lepas setengah jam

Lunch
- roti krim cicah susu fernleaf + milo
[ td jumpa ieja kat ktm antar SIY ]

2 liter air suam sehingga kul 1 ptg

Tea-time
- 2 kpng biskut oat IKO

1 liter plain water

Dinner
- sblum gi gym td sempat mkn sket saki baki rojak yg mak aku tinggalkan ..ekeke..
gi gym ...pastu lepak ngan dak gym..dah selalu aku ngelak..xper la..esok cuti..
pekena roti nan..pas tu tapau burger mat salai 1.. bawak balik kongsi ngan mak & adik aku..
1 liter air suam ms gi gym td
[ dah 2 hari berturut aku ke gym..seronok coz berat ada perubahan.. xder la statik..InsyaAllah aku akan cuba sebaik mungkin tuk dapat 85kg ]

SIY sblum tido...

suku liter air..

No comments:

Post a Comment