Sunday, January 17

ahad..


aha...ini la menu aku ari ni..cuma x masukkan 1 glass green tea..4 liter plain water.. segelas susu anlene waktu mlm cicah biskut Oat..balik dari gym rs lapar plak..maybe metabolisme tgh meningkat.. so aku mkn la salad ala2 pemalas nie..ekeke..pastu buh thousand island mayolite.. pastu bun read bean 1..

sekilas pandang...

* nugget tu bukan aku mkn sorang tau.. nugget n bubur tuk lunch n bfast coz x sempat bekpas td ..bangun2 dah gi bilas baju..

* dr kul 1230 ke petang..aku juz amik plain water dan segelas japanese osk green tea..

* kul 630 gi gym..sempat dinner ngan semangkuk bubur ayam...

work out about 1 hour...cycling..trackmill...hip abduction..sit up..stepper

balik rs cam lapar plak..buat susu anlene + sket milo pastu cicah ngan biskut oat IKO..

mak suh beli roti kat kedai dpn umh..so aku pun beli la sekali bun red bean..mkn 1...adik aku curik 1...ade lg 2...simpan sok tuk bfast kat opis..ahakz..

sambil2 surf tenet...ngap kacang shadong 2 3 kali suap...alhamdulilah...

ari ni aku sangat bosan..sengal je rs...ade ms ni..leh la aku ber blog....carik2 lubang nak pasarkan SIY....udah kul 11.46 mlm...mau layan FB mcm dah katam walaupun baru LEVEL 37...mls plak nak main dah..eekkeke..

ape nak wat erk..huhhuhuhu!~

No comments:

Post a Comment