Tuesday, September 1

update 8tviti sepanjang 29-31 Ogos 09

[ menu berbuka ari sabtu...yum2..my fav loorr]

[dapat test pun jadilah....baju ni la adik aku kate mahal.. mo carik kebaya siap kat Jalan TAR ]
Location : Jaya Jusco Wangsa Maju & HOME SWEET HOME
Hari : Sabtu (290809)
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]

* gambar hiasan..sbb xder snap pic cuma chicken chop xder cheese kt dlm
Location : HR Steak House , Kg Baru (sahur kul 2pg)
Hari : Ahad nak masuk senin (300809)
P/S - dikesempatan ini aku ingin ucapkan tahniah buat KAK AIENZ dari geng VF kerna mendapat cahaya mata ...seorang puteri..alhamdulilah semuanya selamat..x dapat jd baby merdeka pun xpe sis..yg penting akak n baby selamat.. TAHNIAH dari EL...."
[][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][][]




MALAYSIA menyambut hari kemerdekaan yg ke 52 Tahun!!
Merdeka!Merdeka!Merdeka!
hari ini hari merehatkan diri..lepakz saje kat umh..berbuka td mam yong tau fu & bubur lambuk..sedapnyee..sahur mam soto ayam ngan nescafe pnas...
yum2...

[ anak buah ku yg byk celoteh n lasak..cirah gedik ]

Location : home sweet home

Date : 310809

wokey..saja mau update menu2 aku time cuti nie.. aku cuti..diet pun cuti..wakakaka...so aku update terus la 8tviti dah menu2 aku dari ari sabtu sampai isnin...

Jangan marah haaaaa! ade aQu kesah?! hehehe..walla!~

No comments:

Post a Comment