Thursday, September 10

kelmarin..

hehe..smlm mau update..balik jew dari gym pastu temankan seseorang lawat nenek die kat Hospital University,PJ... semalam pas berbuka standard la..for sure mengadap pc.. ada 3 surat...
CELCOM.. ASTRO BILL... BIL STREAMYX..

aku rasa semua2 bil ni aku da bayar akhir bulan lepas.. lepas dpt gaji terus aku wat payment guna CIMBCLICKS.. so aku pun just ignore kecuali Celcom nyer surat..huhu.. bukak2 jew ada voucher RM5 empat keping soping di Petronas sebagai bonus pelanggan setia CELCOM...huhu..jgn jeles..

alhamdulilah.. ramai permintaan SIY nie..InsyaAllah.. seminggu sebelum & selepas raya SIY yg dorang order bakal sampai.. semuanya tak sabar mo berdiet dgn SIY selepas puasa nie.. termasuklah aku.. pada mereka yg mampu..dorang still gunakan CLENZ.. tp budget ku ngak cukop.. terpaksa la diet sendiri & aku teruskan meningkatkan stamina ku dgn aktiviti gym ku.. alhamdulillah..hari2 aku mengadap pusat angkat berat nie..ehehe..mo kuwus beb!~

so...skrg ni aku giat membuat promosi tuk produk SIY nie.. bukan aku nak jual produk ataupun nak bikin citer la org kate.. alhamdulillah.. aku pun dulu x caya dan agak susah sket arr nak beli produk SIY ni coz harga die agak mahal..tp bile aku da try sekotak dan keputusan die memberangsangkan.. yg mahal pun leh jadi murah.. bukan nak kate ape la.. yg pastinya aku berpuas hati dengan SIY.. tanpa diet yg ketat.. walaupun aku stop SIY bulan puasa ni dan mkn aku tah ape2 tah..berat bdn ku ttp maintain malah dari sehari ke sehari makin turun walaupun hanya 100gram sehari.. bukan aku saja..malah2 makcik ku..sepupu ku..klien ku yg amik SIY dengan aku.. dorang sgt berpuas hati...

so pada kawan2..customer2 ku yg sudah order SIY tuk pas puasa nanti..tungguuu!!!

*ps - windu mo jumpa Mr Tandas a.k.a Mr TAN..kekeke

No comments:

Post a Comment