Monday, November 2

weekend yg sgt penat..

sehari suntuk jua aku keluar semalam dgn dia... mula2 ke rumh org kawen (kwn dia) kat area ampang..tunggu dia jd penangga sekejap kat sana..xder la bosan sgt..dok tepi pagar tengok pengantin...sempat gak berangan..huhuhu!~



then kite orang gerak ke umh dia balik coz die nak mandi..berpeloh2 die menolong td..dia ni mmg kuat peloh..penat ms die temankan aku kat open house sis ainz ari tu sampai xleh dok lama..pi cari aircond kat kete.. die segan sbb berpeloh dlm tu..huh..cian gak die kene marah ngan aku ari tu...sory ek papa :p



then kitaorang ke MYDIN,Selayang.. aku nak beli brg keperluan sket.. hujan agak lebat ari tu...letey sgt..sepanjang jln dr ampang ke selayang aku tido..time2 bendera jepon ni lemah je bdn..segar sket bdn dapat tido..



lepas aku shopping kat Mydin..aku ke Tesco Selayang plak..saja window shopping..pi plak kat port brg2 elektrik...saje tgk2 harga tv LCD..huhuhu..bile lah aku nak dapat nih....xper..kumpul duit sket2 ye el...

No comments:

Post a Comment