Thursday, February 18

kawen?

ntah ape aku punyer entry kali ini..

td bowak2 ngan Zac pasal kawen.

Wow!

Zac yg rock ni udah pikir pasal kawen..

rsnye die tgh dgn 'someone'..sejak2 akhir nie tgk die asik bergayut je kat hp..suke2!

tanye aku pasal budget nak kawen suma..ceh..kunun cam haku ni pandai sgt..

xder la pandai mn pun..experienced kawan2 aku yg dah kawen dan org2 sekeliling aku..

citer pasal budget?

budget kawen je mau cecah 10K and above..tak caya? ahaha..kene percaya..so pada sesapa rs nak kawen tu.. simpan2 la duet ye..skrg ni harga brg makin naik..bukan makin murah..gaji je yg tak naik2..ahahaha..

kalo agak2 nak grand tu kene make sure duit dlm bank or poket kepok2 yek....



eleh..ckp org..awk tu bile lagi?

ntahlah..sejak menjak adik aku tunang ari tu....sayup2 je sesuatu berbisik...aku perlukan seseorang untuk jaga aku..

entahlah...

aku masih tak jumpa seseorang yg boleh jaga aku...serius..

masih tak nampak..msih kesamaran..masih lagi mencari..

adakah penantian aku akan berakhir tak lama lagi?

2 comments:

  1. good morning.. takpe jgn stress kan minda anda dgn berfikir tentang jodoh tu semua - everything serahkan kepada Tuhan. yang penting kita tahu kita ada family & friends yg selalu giv us the best support, kan! Take care

    ReplyDelete
  2. btul2 bajet itu penting!!
    ni yg tgh duk pusing kepala otak mencarik duit dgn incik khalif..huhuhu

    ReplyDelete